Szia, Vendég
Felhasználói név: Jelszó: Emlékezz rám
  • Oldal:
  • 1
  • 2

TÉMA:

Re: Görög válságról - Általában 2015 máj. 22 21:41 #15854

Emellett az egyes szigetre érvényes 6,5 százalékos kulcsot is emelné. Ez utóbbi versenyelőnyt jelent Görögországnak, miután más országok sok hasonló turistacélpontján tíz százaléknál magasabb áfa terheli az áruk és a szolgáltatások értékesítését.

Többek között ezt olvastam ma. Ahogy a kis bevásárló cetlieimen látom, ez Thassosra nem érvényes. Az áfa 9 %, illetve italnál 16 % volt a múlt évben.

Igen, más országoknál magasabb, például nálunk 27% :D

Jó utat a ma indult első búszós, Apollon utasoknak.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Re: Görög válságról - Általában 2013 ápr. 23 07:31 #12024

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Re: Görög válságról - Általában 2013 ápr. 22 19:55 #12022

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Re: Görög válságról - Általában 2012 jún. 23 09:36 #10152

Ezek után nem is csodálkozom, hogy állítólag megvertek egy németet valamelyik szigeten.


Én Monemvassiaát olvastam a verés helyének :wink: És a turista állítólag holland volt, nem német. De nem hittek neki...
És ha tényleg megpakolták, ki tudja, hogy valójában miért :roll:

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Re: Görög válságról - Általában 2012 jún. 21 20:07 #10136

A görög napsütés, a görög tenger, a görög szépség és a görög vendégszeretet nincs válságban!!!
11 nap és ha minden jól megy ilyenkor már Szerbiában leszünk. :) :örül:

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Re: Görög válságról - Általában 2012 jún. 21 17:04 #10132

Sziasztok!

Nálunk, sajnos, a médiának nagyon nagy szerepe van az emberek véleményének, szemléletének alakulásában.
Mi idén május végén voltunk a szigeten 1 hetet. Mondták a barátok, hogy de jó, hogy mentek, mert legalább felderítitek, hogy mi a helyzet. A helyzet az, hogy mindig minden szuper!! :lol:
4 éve majdnem minden évben voltunk Thassoson és még soha nem volt semmi gond. A barátnőmék Toloig mentek autóval de semmi rossz tapasztalatuk nem volt.
Az árak szerintem sem emelkedtek sokat.
Szóval, én mindenkit arra biztatok, hogy bátran vágjon neki Görögországnak mert egy csodaország. Nagyon fel lehet töltődni és a görög emberek közvetlensége és állandó jó kedve mindenkivel feledteti az itthoni gondokat!!! :D
Szép napot!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Re: Görög válságról - Általában 2012 jún. 21 15:36 #10130

Sziasztok!

Mi 2011-ben Pargán nyaraltunk,akkor már 3x. Volt velünk egy rokon család, akik először jártak Görögországban, nagyon féltek eljönni, pont a negatív kampány miatt és nagyon meglepődtek, hogy semmit sem tapasztaltak abból, amit Mo-on híresztelnek. A nagyszülőket is ők nyugtatták telefonon, mert innen csak a rossznál rosszabb híreket mondták nekik. Most már nem hisznek a hazai híradásnak, sőt olyan vehemensen védik a görög népet, országot, hogy az nem is igaz. Mi elég sokszor (17), vagy inkább tul kevésszer? utaztunk már ki. Voltunk már Athenben tüntetésen, sztrájkon, rendőri összecsapásban (többféle kormányzat alatt 1989 óta), de a turistákat akkor sem bántották,inkább megvédték őket. Nincs még egy ilyen barátságos nép, mint a görögök. Igaz a történelmük alapján (hisz ott született meg a demokrácia), nem is várható el más tőlük.
Mi meg csak ócsárolni tudunk mindenkit, aki jobb, szeretetreméltóbb és jóval nagyobb történelme van mint a mi 1000 évünk, amire még nagyon büszkék sem lehetünk.
Szóval csak észheztéríteni próbálunk sok-sok magyart, hogy ne ugorjon be az itt hallottaknak, de, ha örökké csak a negatívumokat sulykolják beléjük, akkor egy idő után el is hiszik és nem is akarnak utánajárni a helyszinen, mert a félelmet beléjük oltották.
De azért nagyon sok fertőzött' emberke is van, akik mindig visszatérnek ebbe a sokak által imádott országba.
Mi amikor átlépjük a Görög határt, úgy érezzük, hogy hazaértünk és színte sírva jövünk el.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Re: Görög válságról - Általában 2012 jún. 21 14:15 #10125

Nekem tegnap este kinyílt a bicska a zsebembe.
Az m1-en Az Este c. műsorban volt szó Görögországról. premier.mtv.hu/Hirek/2012/06/21/10/Vege_a_gorog_dramanak_.aspx - premier.mtv.hu/Hirek/2012/06/21/ ... anak_.aspx

Arról is szó volt benne, hogy előírták nekik, hogy privatizálni kell. Magyarul a vagyonukat el kell adni a külföldnek. Azt akarja velük csinálni az EU, és gondolom főleg Németország, amit velünk is megtettek. Tönkretenni mindenüket, ami jól működik. Elvinni tőlük, ami jó és elárasztani azt az országot is a szarjukkal.....
Szánalmas. :(
S csodálkoznak, ha nem szeretik a németeket? Én mondjuk zsigerből utálom őket, mivel a Balaton-parton nőttem fel, és gyerekkoromban is láttam, hogy milyenek..... Biztosan van közöttük kivétel (ugyan úgy, mint a cigányok sem egyformák), de nagy általánosságban bennük van, hogy ők felsőbbrendűek. Pedig dehogy.........
Ezek után nem is csodálkozom, hogy állítólag megvertek egy németet valamelyik szigeten.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Re: Görög válságról - Általában 2012 jún. 21 13:53 #10123

Sziasztok!
Egyetértek Lovas Zsuzsa hozzászólásával. Mi 10-én jöttünk haza, két hétig nyaraltunk Kefalónián. Azt tudom csak mondani, hogy aki lemondja az utat az saját magával tol ki. Biztos, hogy a görög embereknek most rosszabb a helyzetük, de ezt a turistákkal nem érteztetik, nem éreztethetik, mert ők belőlünk élnek. Sőt, én úgy tapasztaltam, hogy még szivélyesebbek, minden kis apró váráslásért hálásak, de ha nem veszel se baj, akkor is udvariasak. Árakkal kapcsolatban én sem tapasztaltam, hogy kibírhatatlan drágaság lenne, tavaly ősszel északon voltam és ahhoz képest alig valamivel magasabbak. Persze az meg lehet a sziget miatt. Utazzatok nyugodtan, nem kell aggódni. Mindenkinek jó nyaralást kívánok :D

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Re: Görög válságról - Általában 2012 jún. 21 08:29 #10122

Sziasztok,

A sok negatív kritika és borús hangulatú hír között szemezgetve találtam az alábbira:

www.origo.hu/nagyvilag/20120619-osszefogassal-probalnak-urra-lenni-a-valsagon-az-atheni-boltosok.html - www.origo.hu/nagyvilag/20120619- ... tosok.html

Minnél több ilyet szeretnék olvasni, magyar vonatkozásban is...

Egy másik cikk, ami talán felnyithatná a szemeket:

hvg.hu/gazdasag/20120621_krugman_gorogorszag - hvg.hu/gazdasag/20120621_krugman_gorogorszag

Sok minden, amit a görögökről írnak, egyszerűen nem igaz

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Re: Görög válságról - Általában 2012 jún. 17 20:53 #10073

Gyerekek, hallgassatok bele mi foglalkoztatja az egész országot. 2004 2012-ben!!!!
Vivá!!!!!
-
... re=related
Vuvuzela hangja szól mindenhol!

Én a facebookon már tegnap posztoltam, hogy a görögöknek a döntőben a helye. :)
De még senki nem lájkolta. :(

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Re: Görög válságról - Általában 2012 jún. 17 15:55 #10070

Gyerekek, hallgassatok bele mi foglalkoztatja az egész országot. 2004 2012-ben!!!!
Vivá!!!!!
-
... re=related
Vuvuzela hangja szól mindenhol!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Re: Görög válságról - Általában 2012 jún. 03 17:23 #9910

Sziasztok!
Most érkeztünk meg, a buszunk félig üres volt, azt mondják az utazási irodások az emberek sorra mondják le a görög nyaralást, hát megbolondultak a magyarok? Amikor indultunk a taxis ugy kérdezte, hogy ki merünk menni abba az országba mint ha háború dúlna ott. Jelentem : béke nyugalom van az árak olyanok mint három éve kenyér ára változatlan az éttermi árak szintén, a gyros a Mythos, az Apélia ára változatlan ,a paradicsom, hagyma,uborka ára egy kicsit kevesebb, biztos jobb a termés,a kocsit tavaly két napra 100 Euroért béreltük , az idén három napra , egy nagyobbat,110Eu.ért. A benzin ára is annyi volt mint tavaly de telekocsi val mentünk igy a költség négy fele oszlott.Ne tudom mért kel ezt a suttogó propagandát alkalmazni, kinek jó ez? Ugy gondolom akik nem mennek ebbe a csodálatos országba, azoknak semmi képpen, mi voltunk harminöt évvel ezelőtt is amikor szegényebb volt az ország, nem volt ennyi üzlet,akkor a görög salátával, a tengeri halakkal,sült krumplival , muszakával, is beérve élveztük a görög emberek határtalan szeretetét, amikor Krétán egy kis hegyi faluba megtudták hogy magyarok vagyunk vendégül láttak minket. Üzenem ,a tenger kék, a nap simogató, a pita még oliva olajba mártogatva is fenséges, a paradicsomnál a hagymánál jobb étel nincs, a sárgadinnye méz édes, ja és az ásványvizet ne vigyék itthonról mert hat flakon Vikosz víz csak 1.40 Euró

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Re: Görög válságról - Általában 2012 jún. 02 15:41 #9902

Jaj, hát itt vagy....
Hát bizony gyerekek, tényleg ilyen nagy bonyolult vagy túl egyszerű minden. Itt fújtatnak másra, ott ide...
Ez sajnos nem Pános gondolat, tőle csak viccesen jön ki, hisz sokat beszélget veletek és tájékozott.
Hanem ez a görög híradás. És hamár valahol, itt ám a hagyomány a birka legeltetés...Amit a vezés bőg, azt mondja a többi is utána.
Még jó, hogy azért néha szemellenző nélkül is szétnézünk és beszélgetünk!
Igen, a zászló...
MAGYAR ZÁSZLÓ DÉLCEGEN, FESZESEN FENT,
A GÖRÖG ZÁSZLÓ ALATTA.
Készítem a fotót!!! :D
És nem fog zászlónk sem fakulni, sem szakadni!!!!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Re: Görög válságról - Általában 2012 máj. 31 18:31 #9884

<!-- ia0 -->DSCF2152.jpg<!-- ia0 -->

Ez Ágiék kertkapuja.
Pánosz szerint ilyen a görög meg a magyar gazdaság is - a görög rezzenetlenül, délcegen, büszkén, kikezdhetetlenül áll, míg a magyar már foszladozik :roll:
:D

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Re: Görög válságról - Általában 2012 máj. 26 21:25 #9854

Máshol is felmerült a válság, ilyen válaszok jönnek a kint élő magyaroktól (pont mint Ágitól):

Sziasztok!
Nagyon sok levelet kapok a válsággal kapcsolatban. Ugyanazt tudom itt is leírni. Nem vagyok sem jós, sem közgazdász, de azt el tudom mondani, hogy mi mit látunk, érzünk a válságból.

Először is, természetesnek érzem az aggodalmakat és a magyar híradó alapján nem is csodálom:-)
Tavaly ugyanígy nyár elején volt a nagy benzin botrány, hogy Görögországban nincs benzin. Hát, itt végig volt (akárcsak cukor a cukorhiány idején)....ezzel csak azt szeretném szemléltetni, hogy a balhék mindig Athénban vannak, a turizmusból élő vidékek NEM engedhetnek meg maguknak semmilyen fennakadást és épp ezért mindent áthidalnak, megoldanak és mindent megtesznek az utasokért.
Június 17-ére írták ki az új választásokat, ha az EU párti pártok nyernek, akkor semmi gond nem lehet. Ha mégsem így lenne és ebből gond adódna, azt mondják, több hónap átfutása lenne például az ország valuta cseréjének, azaz, hogy újra drachma legyen stb., ez ezt a nyarat nem érintheti.
Nem gondolom, hogy bármi aggódni valótok van, főleg, hogy ezeket (többek szerint más országok turisztikai lobbija miatt) mindig nagyon felfújja a média és általában olyan emberek ágálnak otthon, hogy 'ne menj oda nyaralni', akiknek semmi rálátása nincs a dolgokra.
Mi SEMMIT nem érzékelünk a válságból (természetesen téma, de ennek csak előnyit érezhetitek ti), kifejezetten jó a hangulat a szigeten, mindenki felkészült, nyüzsi van és mindenki mosolyog... ha nem lenne híradó, észre sem vennénk, hogy 'válság' van. Egy biztos: ha bármi gond lenne, vagy úgy érezném, hogy akárcsak gond lehet, én lennék az első, aki szólnék nektek.


No para!!!
Komolyan mondom! Én Athénban élem a minden napjaimat és biztosíthatok róla mindenkit ELSŐ KÉZBŐL, hogy a minden napi életben - bevásárlás, közlekedés, tankolás, szórakozás, stb... - semmi fennakadás sincs! A boltok zsúfolva kajával, ruhával, mindennel. Hatalmas akciók, leárazások (egyet fizet kettőt kap és hasonlók), promóciók és persze hosszú sorok az összes pénztárnál és nem 1-2 áruval a bevásárló kocsikban. Orvosnál is kellett járnom nem rég, frankón elláttak... Szóval még nem dőlt össze a világ és ahogy többen írják, a nyaraló turistának még annyit sem kell aggódni. Én tankolok folyamatosan néha 5-10 centtel többért, néha kevesebbért, járok a Syntagma fele rendszeresen, vásárolok a belvárosban, járok szórakozni, még néha kajálni is belünk... Én mondjuk nem vagyok az a pénz szóró, otthon sem voltam az. Ha átgondolva élsz és ismered, na meg be is tartod a határaidat, korlátaidat, lehetőségeidet, nagy gond nem ér, bárhol laksz a világban, én azt gondolom. És eddig nekem ez bejött!
Száz szónak is egy a vége, nem felhőtlen az élet itt sem de máshol sem és bár nem szabad elbagatellizálni a dolgokat, de fölöslegesen aggódni és önmagunkat gyötörni, stresszelni meg semmi értelme, főleg mindenféle jobban vagy kevésbé felfújt dolgokon.

Igaz a meleg még nem zavartalan, nem az az igazi, de tutira nem kell a nagykabát és már a tenger is elég meleg a fürdéshez.

Szóval jó készülődést és jó utat mindenkinek! :wink:

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Re: Görög válságról - Általában 2012 máj. 26 06:05 #9853

Gyerekek. Egy szónak is száz a vége.
Tudjátok nagyon jól, hogy a turizmust zavaró tényezők nem lesznek.
Az új kormánytól a megvalósítható törvények, amik zavargáshoz vezethetnek a nagy városokban Athén vonzásában az is csak szeptember után várhatók.
A választási kampány mindig túl információval jár, mindenki csak találgat, és a riporterek dolga, hogy ezeket feltupirozzák.
ÉN HISZEM, HOGY AKIK VALÓBAN ELDÖNTÖTTÉK HOGY ITT SZERETNÉNEK NYARALNI, ŐK ÚGY IS JÖNNEK.
Jönnek mert szeretik a görög hangulatot, mert úgy érzik, bármely más országgal szemben, hogy itt biztonságban és barátságos emberek közt vannak.Bármilyen politikai helyzetet írnak le a médiából.
A görög hangulatot és kellemes atmoszféra legyőzhetetlen.
Még a németeknek is. És őket is szeretettel várja minden görög, hisz más az ország politika és más az egyszerű nyaralni érkező ember.
És gondoljatok arra, ha valakinek is a legkisebb kellemetlensége lenne, az oly nagy dobra lenne verve...
És igen, épp hogy ki kell használnotok, hogy mindennek az ára lefelé megy.
És mi jobb annál hogy elfelejtve az otthoni nyűgös dolgos napokat a görög partokon külditek a habok közé a felhős gondolatotokat.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Re: Görög válságról - Általában 2012 máj. 25 20:15 #9852

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Re: Görög válságról - Általában 2012 máj. 17 09:05 #9829

Gyerekek!
Megint elkezdtek otthoni rémhírek terjedni.
A RÉM HÍREKBŐL SEMMI SEM IGAZ.
ÉPP HOGY NAGYON JÓL MENNEK A DOLGAINK!!!
Esetleg feltűnt e valakinek, hogy sem az ország felgyújtása, és sem, nagy tüntetések az idén nem voltak.
A kormány téma!
VÉGRE VALAHÁRA A NÉP AKARATA IS ÉRVÉNYESÜL!
LEHET, HOGY EZ MÁS ORSZÁGOK POLITIKAI NÉZETÉNEK NEM MEGFELELŐ.

TEHÁT MINDEN SZÉP ÉS MINDEN JÓ!!! :D

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Re: Görög válságról - Általában 2012 márc. 14 17:51 #9316

Junius 1,2 akkor jövünk vissza Magyarországra, a határon a határőrök remélem nem sztrájkolnak.Majd meglátjuk, legfeljebb ott leszünk Sartiba harmadikáig.


Á, bá, azt nem gondolom. Athént égetik majd fel. Isten lássa lelkem, hogy ilyen hidegen beszélek róla.
Mi már belefásultunk ezek láttán és hallatán.
Miért az a dátum? Mivel most egy hónap múlva lesznek az idétlen választások. A disznók marakodnak, az ezerszer lerágott csont maradékon, hogy kinek jutna még belőle. Nos utána az új kormány mire kialakítja programát, június 1, 2 re mondták, hogy akkor hirdeti ki az új bevezetendő megszorításokat. Hogy mit írtak most alá utoljára, és mi kerül abból megvalósításba.

Nagy cécók vannak. Mindenki mondja a magáét, ígérgetések, a pártok egymást ocsmárlása.
Az egészből azért jó is van.
Esnek az árak.
Húsvétkor a csillagos égig szoktak emelkedni, most várhatólag 50%-os csökkent élelmiszerárak lesznek.
Semmit nem fogtok hát észre venni, csak itt a TV-ből láthatjátok majd a megszakított műsorokat, a szokásos képsort, hogy a parlament előtt tömeg, és hadakozás.
Szerencsétlen Athént teljes tönkre vágták már...

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Re: Görög válságról - Általában 2012 márc. 14 13:26 #9313

Junius 1,2 akkor jövünk vissza Magyarországra, a határon a határőrök remélem nem sztrájkolnak.Majd meglátjuk, legfeljebb ott leszünk Sartiba harmadikáig.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Re: Görög válságról - Általában 2012 márc. 14 09:45 #9311

Gyerekek, kezdődnek a sztrájk programok.
Március 25.
Május 1.
Június 1.2

Emlékeztek ezek a szakszervezetek által évente kötelező beütemezett programjai.
Előre jelzem tehát, hogy a szokásos nagy felfordulás lesz. Nagy csindradattával és negatív hírhullámmal a sajtó és a média minden részéről.
Aztán szépen elül minden, semmi sem változik.
ahol lesz: Athén
Kréta, Thesszaloniki.

Higgadtan fogadjátok majd.És úgyan úgy kezeljük, mint minden évben.
A turizmust az egyéb helyeken, ill. a turista időszakban NEM ZAVARJA SEHOL!!!!!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Re: Görög válságról - Általában 2012 febr. 16 04:55 #9176

Ha bennünket is érint, ill. az ideutazó vendégeket, akkor természetesen. De ha általában a népies il. riporterekáltal saját szájízük szerint tálalt rémhírek kitárgyalását, hogy mi történik innen 700 km távolságra abba tényleg nem szeretnék.
részt venni. Mint ősszel írtam, negativ élményemet az otthoni riport készítőkkel. Nem engedik azt mondani, amit valóban látunk és érzünk.
Minden kérdésükkel oda akarták csavarni a témát hogy a görögök 50% -a öngyilkos jelölt lett a válságtól.
Így szerettek volna egy általános képet adni egy teljes országról egy másik ország minden népének.
A hírekben sem az igaz hallatszik, és java esetben a kormány ill. kormányok által provokált infók jönnek napvilágra.
Azokat tovább fújni és egy negativ hangulatot kelteni?
A szokásos sztrájk programok a nyugdíjasok, a diákok, a szakszervezetek , az agrárok részéről e szezontól kezdődnek. PROGRAMSZERŰEN.
Kezdődik majd a mezőgazdászokkal és végződnek a május elsejei heves tüntetésekkel. Akik évről évre követik a görög híreket, azok ezt tudják, még a gazdasági válság előtti időszakból. Mivel akkor is voltak. A pesszimista hangulat egész Európára jellemző. Ahogy otthon a parlament előtt tüntetnek, és itt a Tv-ben hallgatom az általános egész országra átvitt riporterek Vész Jankója fars nyilatkozatait, logikusan végig gondolom és tudom, hogy mindannyian jól vagytok, és nem próbálok még negativ híreket kelteni.
TEHÁT:
Ha bennünket a szigetet is érintenek a politikai események, ill. az ideutazó vendégeket, akkor természetesen én jelzem legelőször. Ez a saját érdekem is. Hisz ha nem érnétek ide, akkor szólnom kell. Ha viszont csak az évek óta kötelező jellegű fővárost érintő zavargások vannak, arról különösebben témát nyitni nem szeretnék.

Ma van ciknó pempti.
Fersang csütörtök! Minden bár, és esti szórakozó hely megtelik kicsikkel és nagyokkal, ki egymással mókáznak, mulatnak majd. mindenki kötelezően jelmezbe öltözve! A faluba már egy hete érkezett egy teherautónyi 2012-es évi farsangi jelmez. 3 Euró/nap a jelmez kölcsönzés. Megtelt a faluközösség kaszája. Tegnap estére minden ruha kiadatott.
Én is korán keltem, hogy időben végezzek minden munkával. Elő kell keresnem a raktárunk sarkából a két hatalmas zsák régi jelmezt is, hogy legyen elég kiegészítőnk. A délutáni szieszta után indul majd a készülődés a beöltözésekhez.
Gondolatban elviszlek benneteket is magammal! Jó mulatunk majd! :Thassos-fan:

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Re: Görög válságról - Általában 2012 febr. 14 22:24 #9169

Egy nagy árnyék van megint az arcomon.
Igen. Theodorákis úr. A hétvégi híreket hallottátok otthon. Megint forr a bogrács Athénban. Thedorákis könnyes szemmel vált ki a békés tüntetők közül bebocsájtást kérve a parlamentbe. Miért történik egy újabb hazaáruló aláírás? Miért az újabb merénylet?
Miért égetik a kormány részéről a történelmi épületeket. Miért , miért, miért...
A kedélyeket szeretném azonban megnyugtatni. Továbbra is Athénban forr a bogrács. Ide még a gőzéből sem jut. Ezért már is jelzem, honlapunk nem fog többet e témával foglalkozni.

Ezt azért nem jelenteném ki. Sajnos kénytelenek leszünk vele foglalkozni. :(
Lesz sok kérdező, akiket meg kell nyugtatni.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Re: Görög válságról - Általában 2012 febr. 14 20:09 #9168

Egy nagy árnyék van megint az arcomon.
Igen. Theodorákis úr. A hétvégi híreket hallottátok otthon. Megint forr a bogrács Athénban. Thedorákis könnyes szemmel vált ki a békés tüntetők közül bebocsájtást kérve a parlamentbe. Miért történik egy újabb hazaáruló aláírás? Miért az újabb merénylet?
Miért égetik a kormány részéről a történelmi épületeket. Miért , miért, miért...
A kedélyeket szeretném azonban megnyugtatni. Továbbra is Athénban forr a bogrács. Ide még a gőzéből sem jut. Ezért már is jelzem, honlapunk nem fog többet e témával foglalkozni.


Más. tegnap hajnalban Valentin nap előestéjén a föld nagy mozgásban volt. Mi itt kb 4-es erősségű földrengést éreztünk. A többség nem is vette észre. Én teljesen megdöbbentem, mert míg Krétán évi 12-15 ennél nagyon földrengést éltem meg, itt soha a legkisebbet sem. Pános én ébresztettem, amin fel is volt háborodva, mondván, hogy szebben is ébreszthettem volna...
Komolyra fordítva a szót. Az Oros felé eső Sarti lábnál volt felszíni 5, 4- s földrengés. Majd ma délután 6 óra felé Zakintoson volt egy kisebb. Egyenlőre különösebb híreket nem adnak. Itt azzal élünk, ha vannak kisebb földrengések,azok jók, hogy a vulkánjaink nyugton maradjanak. Így a felszínre szabadulnak a belső erők.
Tehát mi is, ti is nyugodtan ünnepelhettek ma!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Oldal:
  • 1
  • 2
Oldalmegjelenítési idő: 0.156 másodperc